.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آغاز سرشماري عمومی در آستارا

معاون سرشماری عمومی نفوس و مسکن آستارا از آغاز سرشماری عمومی نفوس و مسکن این شهرستان از دوم تا 22 آبان ماه سال جاری خبر داد.


به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس سیروس نوروزی ظهر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان با اشاره به اینکه طرح سرشماری عمومی نفوس و مسکن هر پنج سال یک‌بار در کشور اجرا می‌شود، اظهار داشت: آخرین سرشماری عمومی نفوس و مسکن کشور در سال 85 به مرحله اجرا درآمد که امسال نیز این طرح از دوم آبان سال جاری انجام می‌شود.
معاون سرشماری عمومی نفوس و مسکن آستارا ادامه داد: با قرائت دستور رئیس جمهور در رابطه با اجرای سرشماری عمومی نفوس و مسکن در کشور، از هموطنان عزیز انتظار می‌رود با ماموران سرشماری کمال همکاری را داشته باشند.
وی با تاکید بر ارائه آمار درست و به‌هنگام سرشماری، یادآور شد: با ارائه آمار و اطلاعات صحیح در برنامه‌ریزی و تصمیم‌گیری صحیح و به‌هنگام دولت را در برنامه‌های اجرایی مناسب یاری کنیم.
نوروزی درباره نخستین سرشماری در کشور بیان داشت: نخستین سرشماری کشور در سال 1335 انجام شد و آخرین سرشماری نیز در سال 1385 به مرحله اجرا درآمده است.
این مسئول با تصریح بر اینکه تمام ماموران اجرایی این طرح آموزش‌های لازم را برای اجرای سرشماری پشت سرگذاشته‌اند، گفت: امسال 232 نفر از ماموران سرشماری برای انجام این همکاری دارند.
به گفته این مسئول، از این مجموع تعداد نفرات، 191 زن و 102 مرد با مدرک تحصیلی دیپلم 21 درصد، فوق دیپلم 13 درصد، لیسانس 61 درصد و فوق لیسانس 5 درصد است.
وی خاطرنشان کرد: با تایید فرماندار شهرستان آستارا در مرحله نخست از 130 نفر برای اجرای طرح سرشماری استفاده می‌شود.
نوروزی با اشاره به نواختن زنگ سرشماری عمومی متذکر شد: امسال زنگ سرشماری عمومی نفوس و مسکن آستارا با نواختن در یکی از مدارس آستارا آغاز می‌شود.
این مسئول اذعان داشت: به تمام آمارگیران توصیه شده تا در هنگام اخذ اطلاعات از خانوارها از دادن وعده‌های غیرمنطقی خودداری کنند و تنها صرفا برای جمع‌آوری اطلاعات از خانوارها به فعالیت بپردازند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.043 seconds.